Връщане на стока


Ако желаете да върнете продукт, можете да го направите в 7-дневен срок след получаване на продукта от Вас. Връщането се осъществява с предварително известие от Ваша страна по имейл или телефон, като прибавите номера на поръчката и изложите причината. Като отговор ще Ви бъде изпратен имейл с адреса, на който да върнете продукта. Артикулът следва да бъде върнат в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната опаковка (прозрачен плик и т.н.).
Продуктът следва да бъде изпратен обратно до нас чрез куриерска услуга по Ваш избор като разходите по връщането на продукта са за сметка на клиента.

МОЛЯ ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА ЗАЕДНО С ПОЛУЧЕНИЯТ КАСОВ БОН!  В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ НЕ МОЖЕМ ДА ВЪЗСТАНОВИМ СУМИТЕ ПО ВЪРНАТИТЕ ПРОДУКТИ.

Всички продукти се проверяват преди да бъдат изпратени до клиентите ни, но ако сте получили дефектен или грешен продукт, то трябва да ни уведомите чрез имейл или телефон, прилагайки номера на поръчката и излагайки проблема.
След като получим Вашето известие, Ви информираме за адреса, на който следва да върнете продукта (с куриер Спиди) за наша сметка и без наложен платеж. След проверка на продукта в офиса ни, можете да получите замяна (ако има наличност от този продукт), която е за наша сметка.

 Веднага щом получим изпратения от Вас продукт(и)за подмяна (при положение, че отговаря на условията за цялост по-горе), ще ви възстановим сумата. При възстановяване на сума по банков път се удържат допълнителните такси, които съответната банка използва. Срок за възстановяване от 3 до 5 работни дни след получаване на върнатия продукт.